La campanya

Abans de la pandèmia 1 de cada 3 nenes i nens es trobaven en situació de risc psicosocial a Catalunya. Tot i que ara encara no hi ha dades oficials, com a entitat especialitzada hem vist com l’emergència sanitària ha provocat un augment del 237% de les demandes d’atenció degut a les greus conseqüències de la crisi social i econòmica provocada per COVID-19.

Per això, pensem que és hora de donar visibilitat a la situacions de risc que afecten a la infància i l’adolescència, i d’apostar des de tots els sectors que integrem la societat pel seu dret a tenir una vida plena d’oportunitats i lliure de les conseqüències d’aquestes vivències traumàtiques.

L’objectiu de #RosesQueTornenSomriures és sumar fons per poder ampliar el servei d’atenció del projecte Damara, el nostre servei d’atenció a nens, nenes i adolescents d’entre 3 a 17 anys que es troben en situacions de violència, trastorns conductuals derivats de situacions traumatiques i/o de vulnerabilitat socioeconòmica al seu entorn d’afecte i cura.

Com podeu sumar-vos a la campanya?

1 Compreu la vostra entrada pel concert solidari online que hem preparat pel divendres 23 d’abril a les 20:30h amb artistes com Lourdes Bartrolí, The Little Street Band, Halldor Mar o Sabor de Gràcia:
Compra aquí les teves entrades

El preu de l’entrada (10€) anirà dedicat exclusiva i directament al projecte Damara.

Concert per una infància lliure de violència

2 Fes-te ambaixadora del projecte Damara, fent una aportació regular al projecte: 15€/mes, 35€/trimestre o 125€/any. Si et fas ambaixadora del projecte, rebràs a més una bossa de tela que podràs lluir pel carrer amb el disseny del projecte.

Més informació sobre aquestes donacions regulars i els beneficis fiscals que tenen aquí: https://fundacioaroa.org/comunitat-aroa/

3 Fent una donació lliure a través de la nostra web: DONACIONS
Un cop a la pàgina, seleccioneu “DAMARA” i la vostra contribució anirà destinada directament al projecte Damara. Si el teu donatiu lliure és superior a 15€ també rebràs la bossa de tela amb el disseny del projecte.

4 Emporta’t la bossa de tela de la campanya pel preu de 15€ i contribueix a visibilitzar per allà on vagis!

5 Adquireix el llibre d’il·lustracions de la campanya que hem elaborat amb els dibuixos rebuts per nenes i nens sobre la temàtica “Què et fa somriure?” (primer en versió digital i més endavant en versió impresa) pel preu de 17€, acompanyat d’un punt de llibre de Sant Jordi i Santa Jordina dissenyat per la Montse Parera.

6 Compartiu la campanya a les vostres xarxes socials amb el hashtag #RosesQueTornenSomriures i a fer córrer la veu entre els vostres cercles, perquè entre totes retornem al màxim de somriures per un futur lliure de violència!