Donacions
Recursos per a una transformació personal i col·lectiva

Sens dubte, la nostra capacitat d’actuació està vinculada als nostres ingressos. Per això, si vols incrementar l’impacte de la tasca d’Aroa, pots fer una donació (puntual o periòdica) o bé utilitzar la plataforma Wapsi per a les teves compres.

Recursos per a una transformació personal i col·lectiva

Les aportacions periòdiques són molt importants per nosaltres perquè ens ajuden a donar estabilitat i continuïtat a la nostra tasca. Però ser amiga o amic d’Aroa genera vincles que van més enllà de la donació econòmica. A la vegada que es dona suport a projectes de desenvolupament social, hi ha la possibilitat de participar a la Comissió d’Amics i Amigues (un espai de presa de decisions), a l’espai setmanal de relaxació i meditació, a les sortides a la natura, als cercles de dones, als cinefòrums i a les xerrades. A més, s’ofereixen preus reduïts per a la consulta de medicina integrativa, i descomptes i prioritat d’inscripció en les activitats formatives i culturals.

Avantatges fiscals de les donacions

Les donacions, tant les de persones físiques com les d’empreses, generen beneficis fiscals. Aquests avantatges estan regulats per la Llei 26/2014.

En el cas de les persones físiques, tenen dret a deduir els seus donatius en la declaració de renda. Són els següents:

• Els primers 150 euros anuals compten amb un 75% de desgravació.
  • A partir d’aquesta xifra, es pot desgravar també el 30% de l’import restant del donatiu.

Per tal de poder desgravar la donació, caldrà que en el moment de fer la declaració de la renda es disposi d’un certificat. Per sol·licitar-lo, pots posar-te en contacte amb nosaltres.

Pel que fa a les empreses, es pot deduir l’impost de societats un 35% de l’aportació econòmica o valoritzada (en forma de productes i serveis) que s’hagi fet a la Fundació. Si la contribució de l’empresa ha estat constant en els darrers tres anys fiscals, amb un import superior als 150 euros, es podrà deduir de l’impost de societats un 40% de l’aportació realitzada.