Donacions
Recursos per a una transformació personal i col·lectiva

Sens dubte, la nostra capacitat d’actuació està vinculada als nostres ingressos. Per això, si vols incrementar l’impacte de la tasca d’Aroa, pots fer una donació (puntual o periòdica) o bé utilitzar la plataforma Wapsi per a les teves compres.

Recursos per a una transformació personal i col·lectiva

Les aportacions periòdiques són molt importants per nosaltres perquè ens ajuden a donar estabilitat i continuïtat a la nostra tasca. Però ser amiga o amic d’Aroa genera vincles que van més enllà de la donació econòmica. A la vegada que es dona suport a projectes de desenvolupament social, hi ha la possibilitat de participar a la Comissió d’Amics i Amigues (un espai de presa de decisions), a l’espai setmanal de relaxació i meditació, a les sortides a la natura, als cercles de dones, als cinefòrums i a les xerrades. A més, s’ofereixen preus reduïts per a la consulta de medicina integrativa, i descomptes i prioritat d’inscripció en les activitats formatives i culturals.

Estem millorant el sistema de donacions, mentrestant, si t’interessa fer una donació pots enviar-nos la informació que se sol·licita en el formulari.

Moltes gràcies!

Fes una donació

Selecciona si ets una persona o una organització *
Dades personals
Cognoms *
Nom de la companyia
Correu electrònic *
Telèfon de contacte
Pais *
DNI / NIF / NIE / CIF / Pasaporte *
Tria un dels nostres projectes *
Número de compte *
Total de la donació en euros *
Els camps marcats amb un asterisc s’han d’omplir obligatòriament.
** La Fundació Aroa tractarà les teves dades personals per gestionar la teva donació i informar-te de les seves accions i activitats. Per exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, consulta la política de privacitat.

Avantatges fiscals de les donacions

Les donacions, tant les de persones físiques com les d’empreses, generen beneficis fiscals. Aquests avantatges estan regulats per la Llei 26/2014.

En el cas de les persones físiques, tenen dret a deduir els seus donatius en la declaració de renda. Són els següents:

• Els primers 150 euros anuals compten amb un 75% de desgravació.
  • A partir d’aquesta xifra, es pot desgravar també el 30% de l’import restant del donatiu.

Per tal de poder desgravar la donació, caldrà que en el moment de fer la declaració de la renda es disposi d’un certificat. Per sol·licitar-lo, pots posar-te en contacte amb nosaltres.

Pel que fa a les empreses, es pot deduir l’impost de societats un 35% de l’aportació econòmica o valoritzada (en forma de productes i serveis) que s’hagi fet a la Fundació. Si la contribució de l’empresa ha estat constant en els darrers tres anys fiscals, amb un import superior als 150 euros, es podrà deduir de l’impost de societats un 40% de l’aportació realitzada.