Roses que Tornen Somriures
La campanya

Des del projecte Damara la Fundació Aroa ofereix suport psicosocial i acompanyament en situacions molt diverses; de violència masclista, bullying, abusos i maltractaments infantils, que generen un alt grau de patiment a la infància i l’adolescència, i que afecten greument el seu desenvolupament.

Pensem que és hora de visibilitzar i donar resposta a aquestes situacions de risc i apostar des de tots els sectors que integrem la societat, pel dret a tenir una vida plena d’oportunitats i lliure de les conseqüències derivades d’aquestes vivències traumàtiques.

• Abans de la pandèmia 1 de cada 3 nenes i nens es trobaven en situació de risc psicosocial a Catalunya.
  • 1 de cada 5 pateix violència sexual, majoritàriament a l’entorn familiar.
  • El 43,9% de dones en situació de violència masclista tenen filles i fills.
  • El 25% de la població infantil pateix algun tipus de trastorn mental.
  • Per això…

L’atenció terapèutica que es necessita per fer front a aquestes situacions requereix d’una atenció especialitzada, de llarga durada, que faci possible la recuperació de la salut psicosocial i el benestar de la infància i/-o l’adolescència que les pateixen i/o les han patit.

Implica’t a #RosesqueTornenSomriures per combatre  aquesta realitat i aconseguir que la infància i l’adolescència que ho necessita pugui rebre l’atenció terapèutica que l’ajudi a superar-ho. El teu suport és clau per transformar i garantir el dret a una vida saludable, lliure i plena.

Gràcies per col·laborar!

Com pots sumar-te a la campanya?

1 Ves a DONACIONS
Un cop a la pàgina, selecciona projecte “DAMARA” i la teva contribució anirà destinada directament a aquest projecte *

2

Fes BIZUM amb el CODI 04191 fent i la teva contribució anirà destinada directament a aquest projecte*

3

Compra una rosa molt especial i/o un llibre fantàstic, a la parada Solidària del dia de Santa Jordina i Sant Jordi al c/ Roselló 243 (amb Rambla Catalunya). T’hi esperem!

T’anirem informant de les novetats d’enguany a través de les nostres xarxes @fundacioaroa

Compartiu la campanya a les vostres xarxes socials amb el hashtag #RosesqueTornenSomriures i feu córrer la veu entre els vostres cercles de contactes, perquè entre totes retornem el màxim de somriures possibles!!!

* Las donacions generen beneficis fiscals. Aquestes avantatges  estan regulades per la Llei 26/2014.

En el cas de les persones físiques, tenen dret a deduir els seus donatius a la declaració de la renta. Són els següents:

• Els primers 150 euros anuals conten amb un  75% de desgravació.
  • A partir d’aquesta xifra, es pot desgravar també el 30% de l’import restant del donatiu.