Desperta Somriures
En el marc del Dia Internacional pels Drets de la Infància 2020, 20 de novembre, des de la Fundació Aroa promovem la campanya Desperta Somriures.
Com podeu despertar somriures?

1. Descarregant-vos aquesta imatge d’un somriure a través d’aquest botó.
La descàrrega de la imatge serveix com a microdonatiu d’ 1€ per ajudar a aquests nens i nenes en risc psicosocial.
Un cop descarregada, us convidem a fer-vos una foto amb la imatge i compartir-la a les vostres xarxes socials amb el hashtag #DespertaSomriures2020.

2. Fent una donació lliure a través de la nostra web: DONACIONS
La vostra contribució anirà destinada directament pel projecte Damara.

Donacions

A més, participant a la campanya de donatius, entrareu directament al sorteig online que farem al llarg de la jornada de lots de productes d’empreses i persones col·laboradores.

La campanya

Abans de la pandèmia 1 de cada 3 nenes i nens es trobaven en situació de risc psicosocial a Catalunya. Tot i que ara encara no hi ha dades oficials, com a entitat especialitzada hem vist com l’emergència sanitària ha provocat un augment del 237% de les demandes d’atenció degut a les greus conseqüències de la crisi social i econòmica provocada per COVID-19.

Per això, pensem que és hora de donar visibilitat a la situacions de risc que afecten a la infància i l’adolescència, i d’apostar des de tots els sectors que integrem la societat pel seu dret a tenir una vida plena d’oportunitats i lliure de les conseqüències d’aquestes vivències traumàtiques.

L’objectiu de Desperta Somriurs 2020 és sumar fons per poder ampliar el servei d’atenció del projecte Damara, el nostre servei d’atenció a nens, nenes i adolescents d’entre 3 a 17 anys que es troben en risc biopsicosocial per situacions de violència familiar, de gènere, bullying a l’escola o de vulnerabilitat socioeconòmica al seu entorn d’afecte i cura.

Us convidem a compartir la campanya a les vostres xarxes socials amb el hashtag #DespertaSomriures2020 i a fer córrer la veu entre els vostres cercles, perquè entre totes despertem al màxim de somriures per un futur lliure de violència!