unió europea

Noves formacions europees: inscriu-te!

En breus començarem les noves formacions professionals i ho fem tenint en ment les convocatòries que s’obriran aviat en el marc dels nous programes de fons europeus.

Aquí sota us deixem la informació corresponent a cadascuna de les formacions i els enllaços d’inscripció:

• Tècniques top per accedir als nous fons europeus: Especial entitats del tercer sector social
    • Dates i horaris: del 23 de febrer al 23 de març 2021 (dimarts de 15:30 a 17:30h)
    • Inscripció: http://bit.ly/3oQg081
    • Habilitats tècniques:
      • Dissenyar un pla d’internacionalització a Europa de manera fàcil i adaptat a la vostra realitat.
      • Primers passos per avaluar les vostres capacitats.
      • Identificar els fons que t’interessen: programes, convocatòries de subvencions i licitacions.
      • Com trobar organitzacions afins per fer aliança estratègica.
      • Què no et pots deixar si vols que la Comissió Europea aposti pel vostre projecte.
      • Les 4 claus de l’èxit en projectes UE.
    • Matrícula: 250€ (50% de subvenció per a persones tècniques i voluntàries entitat social: 125€)
  • Com incorporar transversalment la perspectiva de gènere als projectes europeus
    • Dates i horaris: 9, 16 i 30 d’abril 2021 (divendres de 9:00h a 11:30h)
    • Inscripció: https://bit.ly/2M2aCjA
    • Habilitats tècniques:
      • Per incorporar transversalment la perspectiva de gènere com a valor d’excel·lència en la gestió de projectes i fons europeus.
      • Organització institucional i Agenda de la Unió Europea en matèria d’igualtat de gènere.
      • Fonts bàsiques de referència per la construcció de la justificació del projecte en clau de gènere i dimensió europea.
      • Elements clau per el disseny i la redacció: des del llenguatge a la definició dels objectius, eixos de treball, avaluació i comunicació.
    • Matrícula: 200€ (50% de subvenció per a persones tècniques i voluntàries entitat social: 100€)

Totes les formacions seran impartides per la Neus Pociello Cayuela, Directora de la Fundació Aroa i Experta a l’Observatori Europeu de Violències Masclistes. En els darrers 17 anys ha treballat en la gestió de projectes locals i europeus amb perspectiva feminista, també com a consultora conferenciant i formadora, col·laborant amb entitats públiques i privades, facilitant eines d’internacionalització per enfortir la seva acció social.

Sense comentaris

Envieu un comentari