Estrenem nova web!

Després de 16 anys renovem la nostra imatge i us oferim una nova finestra per conèixer els projectes de l’entitat i com participar de la comunitat Aroa!

A l’abril vam ser a Nova York participant de la 10a sessió del Grup de Treball sobre Envelliment de les Nacions Unides, com a única entitat catalana acreditada en aquest espai d’incidència internacional, per a treballar, juntament amb entitats de tot el món, per una Convenció Internacional sobre els drets de les persones grans.

Després d’una intensa acció en el marc de les Eleccions Europees 2019, la Campanya Fem_EU va arribar a la seva fi sumant el suport de 5.000 organitzacions. Ara la campanya ha donat pas al naixement de la Plataforma Feminist Europe, una moviment transversal que englobarà entitats feministes a nivell europeu per continuar treballant a la propera legislatura.

Un cop més la diada “Roses que tornen somriures” ha estat tot un èxit!

Moltes gràcies a totes les persones que us vau acostar a la parada i col·laborar per fer possible l’ampliació del servei d’atenció a nenes i nens en situación de violència del projecte Damara!

Sense comentaris

Envieu un comentari