Herències
Un llegat de futur

Si vols deixar una empremta transformadora amb el teu llegat, i donar un cop de mà a persones que es troben en situació de vulnerabilitat, pots incloure la Fundació Aroa en el teu testament i ajudar a ampliar els projectes de l’entitat. Així, estaràs contribuint a la promoció d’una vida lliure i plena per a les persones que acompanyem.

Tota ajuda és important. Per això totes les aportacions, petites o grans, formen part de la construcció d’un futur individual i col·lectiu digne i just per totes les persones.

Aroa pot ser l’hereva, cohereva o llegatària del teu patrimoni, ja siguin diners en efectiu, béns mobles i immobles o valors financers, segons la teva situació personal i desig.

Cal que t’assessori una notaria a l’hora de fer aquest document de voluntat escrita, de manera que els teus desitjos quedin recollits clarament. Si decideixes destinar una part de la teva herència a la Fundació Aroa, necessitaràs incloure les nostres dades socials.

Si vols saber-ne més, o tens qualsevol dubte sobre com fer aquest procés i on destinarem la teva herència, posa’t en contacte amb nosaltres.

Un llegat de futur
Herencies